Ogłoszenie nr: 177586 starszy inspektor do spraw gospodarki nieruchościami w Wydziale Zaopatrzenia I Inwestycji Komendy Wojewódzkiej Policji w Kielcach
- Ogłoszenie nr: 177586
- Data ukazania się ogłoszenia: 09 lutego 2016 r.
Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach
- Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy inspektor do spraw gospodarki nieruchomościami w Wydziale Zaopatrzenia i Inwestycji
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- ul. Seminaryjska 12
25-372 Kielce
Miejsce wykonywania pracy:
- Kielce
- ul. Kusocińskiego 51
25-045 Kielce
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- analizowanie i proponowanie warunków umowy na dostawę mediów do wszystkich nieruchomości użytkowanych dla potrzeb policji na terenie garnizonu świętokrzyskiego
- przygotowanie i realizacja procedur przetargowych w zakresie dostawy mediów do obiektów użytkowanych dla potrzeb Policji (energia elektryczna, woda, centralne ogrzewanie, wywóz nieczystości)
- wystawianie faktur VAT dla podmiotów zewnętrznych, zgodnie z warunkami określonymi w umowach zawieranych na pomieszczenia czasowo niewykorzystywane dla potrzeb Policji
- analizowanie kosztów utrzymania obiektów wykorzystywanych dla potrzeb Policji na podstawie bieżącego zużycia energii elektrycznej, gazu, wody oraz kosztów wynikających z faktur za media
- analizowanie faktur wystawianych przez dostawców mediów, pod względem ich zgodności z zawartymi umowami
- prowadzenie rejestru zakupów VAT w związku z wystawianymi fakturami
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Praca administracyjno-biurowa. Praca samodzielna wykonywana w pozycji siedzącej.
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- Miejsce wykonywania pracy – budynek Komendy Wojewódzkiej Policji przy ul. Kusocińskiego 51 w Kielcach. Stanowisko pracy usytuowane na pierwszym piętrze budynku. Oświetlenie w pomieszczeniu pracy naturalne i sztuczne. Budynek nie jest wyposażony w windę. Pomieszczenia sanitarne nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Brak uciążliwych warunków pracy.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- 1,5 roku doświadczenia zawodowego w obszarze gospodarki nieruchomościami
- znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami
- znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego
- znajomość przepisów kodeksu cywilnego w zakresie umów cywilno-prawnych
- praktyczna znajomość przepisów ustawy o podatku od towarów i usług
- znajomość obsługi pakietu MS OFFICE
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe
Termin składania dokumentów:
- 15-02-2016
Miejsce składania dokumentów:
- Komenda Wojewódzka Policji
ul. Seminaryjska 12
25-372 Kielce
z dopiskiem w liście motywacyjnym - starszy inspektor do spraw gospodarki nieruchomościami w Wydziale Zaopatrzenia i Inwestycji Komendy Wojewódzkiej Policji w Kielcach
Inne informacje:
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Uprzejmie informujemy, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów, własnoręcznie podpisanych oświadczeń i listu motywacyjnego. Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Kandydatki/Kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów selekcji zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie. Wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej http://bip.kielce.kwp.policja.gov.pl/KPK/zatrudnienie-w-policji/5795,Zatrudnienie-w-Policji.html
W przygotowanej ofercie należy w sposób jednoznaczny wykazać długość i rodzaj wymaganego doświadczenia zawodowego/stażu pracy, poprzez dołączenie kopii: świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, zakresów obowiązków, ocen okresowych, opinii czy referencji.