Ogłoszenie naboru

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Ogłoszenie nr: 141666 - starszy inspektor do spraw rozliczeń finansowych w Wydziale Transportu

  • Ogłoszenie nr: 141666
  • Data ukazania się ogłoszenia: 14 marca 2012 r.

Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach

  • Świętokrzyski Komendant Wojewódzki Policji
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • starszy inspektor
  • do spraw rozliczeń finansowych
  • w Wydziale Transportu


  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskażnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.


  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    ul. Seminaryjska 12
    25-362 Kielce




Miejsce wykonywania pracy:

  • Kielce
  • ul. Kusocińskiego 51
    25-045 Kielce



     

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Sprawdzanie pod względem formalno - rachunkowym wszystkich rachunków, faktur i not, które dotyczą wydatków w grupie transport
  • Prowadzenie ewidencji wydatków oraz dokumentacji finansowych Wydziału Transportu w rozbiciu na poszczególne pozycje budżetowe w grupie transport zgodnie z „Instrukcją obiegu i kontroli dokumentów Wydziale Transportu KWP w Kielcach" oraz obowiązującym obiegiem dokumentów finansowych w KWP w Kielcach
  • Przygotowywanie projektów i uczestniczenie w konstruowaniu planu finansowego w grupie transport oraz przygotowywanie i prowadzenie dokumentów z nim związanych
  • Na bieżąco uzgadnianie z Wydziałem Finansów KWP w Kielcach stanu środków finansowych na poszczególnych pozycjach budżetowych, informowanie Naczelnika Wydziału o stopniu wykorzystania środków finansowych przydzielonych w ramach planu finansowo- rzeczowego
  • Opracowywanie wniosków dotyczących przesunięcia środków finansowych na poszczególnych pozycjach budżetowych
  • Opracowywanie i wystawianie faktur, not za wykonane usługi i odsprzedawane przez Wydział Transportu materiały
  • Prowadzenie ewidencji kosztów i rozliczanie umów na holowanie i parkowanie pojazdów do celów procesowych w województwie świętokrzyskim
  • Na bieżąco nadzorowanie i rozliczanie z realizacji wszystkich umów na zakup części zamiennych, materiałów i usług

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • - kontakty z pracownikami komórek odpowiedzialnych za rozliczania w jednostkach terenowych policji garnizonu świętokrzyskiego celem uzgodnienia ewidencji finansowej
    - kontakty z pracownikami Komend Powiatowych i Wojewódzkich na terenie całego kraju odpowiedzialnych za rozliczenia finansowe oraz realizowane zadania związane z procedurą usług do celów procesowych w celu uzgodnienia płatności za te usługi
    - kontakty z dostawcami i sprzedawcami towarów i usług w poza policyjnych punktach sprzedaży w celu wyjaśnienia powstałych nieścisłości w naliczonych obciążeniach
    - praca w urzędzie







  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • - naturalne i sztuczne oświetlenie
    - praca przy monitorze ekranowym poniżej dobowego czasu pracy
    - budynek nie posiada windy, brak podjazdu dla osób niepełnosprawnych
    - brak odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych









Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: wyższe ekonomiczne
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w zakresie rozliczeń finansowych

wymagania dodatkowe

  • znajomość ustawy o finansach publicznych i zamówieniach publicznych
  • umiejętność obsługi programów komputerowych Word, Excel

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie, w szczególności kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, zakresu obowiązków

Kopie innych dokumentów i oświadczenia:

Termin składania dokumentów:

    19-03-2012

Miejsce składania dokumentów:

    Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Seminaryjska 12
    25-372 Kielce

    z dopiskiem "Oferta pracy na stanowisko starszego inspektora do spraw rozliczeń finansowych"






Inne informacje:

Uprzejmie informujemy kandydatów, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów oraz własnoręcznie podpisanych oświadczeń i listu motywacyjnego. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów selekcji zostaną powiadomieni telefonicznie lub
e-mailem o ich terminie. Wzory wymaganych oświadczeń znajdują sie na stronie: http://bip.kielce.kwp.policja.gov.pl/portal/KPK/1171/5795/Zatrudnienie_w_Policji.html


 


Wytworzył/Odpowiada: Świętokrzyski Komendant Wojewódzki Policji
Jednostka organizacyjna: Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach
   
Komórka organizacyjna: Wydział Kadr i Szkolenia
Wprowadzono: 14-03-2012

Metryczka

Data publikacji : 14.03.2012
Podmiot udostępniający informację:
KWP w Kielcach
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
MarzenaTkacz
Osoba udostępniająca informację:
MarzenaTkacz
Osoba modyfikująca informację:
MarzenaTkacz
do góry